Jag kom för en stund sedan hem från Niclas för jag blev bjuden på middag av honom igårkväll, hemma hos honom, eftersom det var vår årsdag. Han gjorde en supergod fläskfilé i ädelostsås med potatisgratäng. Det roliga var att han höll på att glömma ha i ädelosten i såsen bara ;) haha. Sen till efterrätt blev det maränger och glass framför tv:n. Sen fick jag också en liten överraskning från resan till Finland i from av laktris från Laktrisfabriken, alltså äkta laktris i en liten söt förpacking. Så snällt av  honom, jag lovade att bjuda honom tillbaka på bio som kompensation för allt som jag har fått den senaste tiden :)
 
Sen vid elva-tiden blixtrade det till utanför fönstret och efter kom åskan. Det kändes jättemärkligt och läskigt för jag har aldrig varit med om att det åskat i November. Himlen lystes upp så himla mycket eftersom det var mörkt. Tur att jag var hos Niclas men det blev ändå inge mer åska än det. Märkligt som sagt...
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0