Idag har varit en lång och effektiv dag. Jag började skriva nationella provet i svenska kl 9. Fyra timmar senare var jag klar. Men tiden gick rysligt fort så det kändes som jag hade skrivit i två timmar bara.

Efter det simmade Sara och jag. 1000 meter blev det och sen både ångbastu och vanlig bastu på det. Vi båda var helt slut efter eftersom vi inte fick någon lunch i skolan förrutom en liten macka. Därför levde jag på det under dagen, en banan, dricka och 1 och en halv proteinbar. Behöver jag säga att det var gott att komma hem och få en riktigt middag bestående av köttfärssås och spagetti?! xD

Pappret med texten är inte min uppsats såklart utan en gammal text som jag käste igenom igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0