Dagens outfit liknande en från veckan men man får jobba med det man har! T-shirt - Från Paris / Kjol - Gina Tricot / Örhängen kicks /
 
Idag har juag varit i stan med lillebror. Vi kollade efter idéer på julklappar till släkten. Jag brukar annars göra julklapparna men i år har jag ingen tid och det känns som att jag gjort allt också...Så det blir en liten personlig klapp till var och en. Annars har de ju försig varit personliga förrut också. När jag kom hem fick jag i alla fall god baconlindad kyckling med klyftpotatis till middag. Nu ska jag ta och sätta mig framför tv:n en stund med lite godis och sen sova ganska tdigt :)
 
Jag fick träffa på Niclas en snabbis inne på ICA idag också. Jag har inte sett honom sen i måndags men jag får vänta några dagar till ändå, förrutom de där tre minuterna då. haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0