På mässan igår fanns det många fina montrar. Men jag kan ändå välja ut tre som föll mig mest i smaken. Förrutom Henrey Kole med Jeffrey Campbell-skorna då och en fransk sida som jag såklart föll för, för att den var fransk ;) haha
 
I den första (första bilden) - www.Starof.se hittade man fina smycken. Jag köpte även en ring därifrån som jag nämnde igår. Ska ta och visa den senare i veckan.
 
I den andra (andra bilden) - Chicelle såldes det MASSA fina kläder och smycken. Den svarta klänningen som jag nämnde fanns där. De hade verklgien en snygg logga och namn också. Hemsidan är dock fortfarande under konstruktion.
 
I den andra  (den tredje)- www.Yfs.nu hittade man massa plagg med nitar. Sen fanns det Jeffrey Campbell-lookalikes. Ett par som liknande mina bruna och bara kostade 300 kr och var det sista paret som de sålde någonsin. Det var ju min storlek så det var lite svårt att lämna dem..
 
Där var lite reklam för dem! ;) haha
 
// Elaine 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0