Det här kallar jag konst och jag skulle mer än gärna ha detta på väggen i min framtida lägenhet (Men det kostar antagligen skjortan)! Jag är annars inte mycket för konst men det är sådant liv i de här målningarna tack vare färgen och målartekniken.
 
Jag berättade ju om en ny uppgift som jag började med på estetiska verksamheten igår. Den innebar att man välja en tavla och fånga upp konstnärens målartecknik och skapa en annan tavla med den tekniken. Samt välja ut en dataljdel ur tavlan och måla det. Jag föll inte för någon av de målningar som vår lärare valt ut men när jag såg den här på nätet talade den verkligen till mig. Dock kan det bli svårt att måla men det blir nog också kul för jag känner mig verkligen intresserad nu. 
 
Jag valde förresten den översta målningen av dess och ja konstnären bakom verken heter Leonid Afremov. Googla det så hittar ni fler tavlor om ni b lev lika förtrollad av dem som mig.
 
// Elaine 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

fina bilder :D

2012-11-13 @ 17:01:03
URL: http://eemma.se/
Postat av: Marie-Louise Thunström

Vilka otroligt fina tavlor!

2012-11-14 @ 13:19:01
Postat av: Mamma

Såg du att Eifeltornet fanns med ochså, om man Goglar på Konstnären.

2012-11-14 @ 13:33:02
Postat av: RandyCousy

If you’re upset about your weight and want to lose a little more, get this…

An overweight mother with pre-diabetes has just SHOCKED the medical
community by losing an unheard of 22lbs pounds in just 13 days…

....Without starving herself, she lost a total of 37lbs in the first month!
-> CLICK HERE to see her Transformation Pics!

...Even without exercising, she went on to burn off 84lbs (almost a pound a day)
and eliminated any sign of diabetes or any other life-ending diseases.

And the amazing thing is…

All she did was this D.I.Y. “carb-pairing” trick that reconditions your 3 female
weight-loss hormones to drastically accelerate fat-burning while still eating the
foods you love.

Check it out for yourself…

“Carb-Pairing” Melts Away 37 Pounds in Just 20 Days (WOMEN ONLY)

Enjoy!

2019-09-05 @ 01:11:56
URL: http://webbyt.co/weightloss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0