Det går segt med annonsen, ändå har jag jobbat med den sen kl 11 ... Men eftersom jag inte har något indesign eller illustrator på min dator är det svårt att få allt snyggt..
 
Teckningen här över ritade jag här om dagen som en del av min bilduppgift i skolan ( som är att rita tre ansikten och tre kroppar). Jag lyckas alltid göra en äldre verison av mina modeller eller så får de extra stora ögon. Ändå kollar jag verkligen på alla ansiktsdrag noga. 
 
Hur som helst kanske man kan se vem det är på bilden? Men det är inte riktigt likt henne. Det känns som att jag mer fångade hennes drag mer om tio år än nu.. x) Eller någonting är fel i alla fall. Hoppas hon inte tar illa vid sig.. haha
 
// Elaine
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

duktig du är på att rita

2012-11-02 @ 17:57:33
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0