Idag har jag besökt Attitude Stockholm, modemässan i Kista, tillsammans med mamma. Jag velade fram och tillbaka hela veckan om jag skulle åka eller inte men det blev av ändå. Dock missade vi bussen imorse (på grund av att jag hade läst fel i tidtabellen) så det började sisådär men dagen blev bra. Vi sprang runt och fick gratisprover, godis, såg på modevisningar och pratade med lite offentliga personer. Sen träffade jag på Ninni också. Jag ska berätta mer om allt bättre sen :)
 
Vi fick en jättestor påse som ni ser här över. Det enda den innehöll var ett litet balsamprov (det balsamet som jag har ibland) men jag fyllde den med min jacka, tre modetidningar, gratis aloevera dryck och lite annat smått. Jag köpte även en superfin ring!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Carina

Hörde att resan gick bra och att ni hade kul.
Mamma e bäst!!

2012-11-25 @ 20:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0