Jag kom för ett tag sedan hem. Jag var såklart i skolan på dagen. Sen efter det var Sara, Ninni och jag på bio. Breaking dawn del 2 var filmen vi såg och GUD så bra den var! Jag är ingen jättestor Twilight-fantast och tycker att den första filmen innan allt börjar bli lite krånligt är bäst. Men den här tog nog priset ändå. Jag trodde inte att jag skulle tycka det men vi alla tre var i chock efter! Nu ska jag inte avslöja mer men jag kan säga att de som funderar på att se den ska se den. Sen så var det lite sorgligt ändå när den var slut. Att allt liksom är slut nu...
 
Sen fick jag ju biopopcorn! Jag har gått och tjatat om det i veckor nu och jag vet inte hur många gånger jag har sagt det under dagen. Haha. Före det blev det också en varm macka till middag på Espressohouse.
 
Däremot har jag blivit lurad på två biobiljetter som jag fick med en tidningsprenumeration. När jag skulle betala med en säger han i kassan att den redan är använd i Malmö i våras.Jag fattade inte alls vad han pratade om. Jag har ju inte ens varit i Malmö.. Även om jag inte givit några pengar för det känner jag mig lurad. Ska maila om det...
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0