Black and colour
 
H M zipper dress - 160 SEK - hm.com
Yves Saint Laurent black patent leather heels -4 555 SEK - ysl.com
Gathering Eye studded handbag275 SEK - generalpants.com.au
Eye makeup -240 SEK - holtrenfrew.com
Bvlgari perfume -625 SEK - escentual.com
Essie nail polish - 53 SEK - nordstrom.com
 
När jag var in och kikade på H&M (samma gång som jag hittade alla fina kläder som jag la upp igår ) blev jag förstjust i den här klänningen. Jag älskar mönstret och det trasaparanta tyllen över. Sen är jag svag för klänningar som markerar midjan och har en vippig kjol. Även om det kanske inte passar mig bäst.
 
I alla fall skulle jag matcha den som ovan. Det vill säga med ett par lätta svarta skor, en svart väska, och ett grönt nagellack!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0