Easy blue dress
 
 

H m dress - 75 SEK - hm.com

H m jacket -320 SEK - hm.com

Party shoes -385 SEK - nelly.com

Anya Hindmarch box clutch- 4 680 SEK - matchesfashion.com

Stila glitter eyeliner -145 SEK - stilacosmetics.com

China Glaze sparkly nail polish -105 SEK - nelly.com

 

Vid det här laget är jag insnöad på klänningar från H&M så den här härliga blåa får bli min andra att göra ett kollage av. Den påminner mycket om min svarta klänning som jag hade på Agnes releasfest. För den finns också i svart. Men jag gillar den här blåa färgen och som ni nog har märkt (då i och med den svarta klänningen också) tighta klänningar och kjolar. 

 

Sen har jag alltid älskat glitter och ett par yttlligare partyskor med träklack fast i glitter nu till vintern skulle jag mer än gärna ta emot!

 

// Elaine 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0