Jag och mamma var in till stan en snabb sväng. Grejen var att vi skulle köpa mönster och "prov"tyg till mitt projekt? Men det sprack då affären var stängd. Typiskt att det inte hade kunnat stått på hemsidan...
 
Så istället fick det bli en runda i affärer. Jag gillade en skjorta från Gina och den guldiga toppen från Bikbok (längst ner på bilden) men den var tyvärr lite tight för mig..Jag har ju redan en sån där topp så jag behöver inte gråta. Men det var väldigt fin... Annars så såg jag inte allt från bikbok här över i butiken men på nätet blev jag kär i massa saker som ni ser. Den svarta och guldiga toppen skulle t.ex vara fin till min svarta kjol.
 
Någon som har någon favorit?
 
//Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0