Den här söta julkalendern kom mamma hem med till mig idag. Men än är det 22 dagar kvar tills den får öppnas.
 
Phu äntligen får jag slå mig ner på riktigt. Jag gjorde det när jag kom hem men det kändes som att jag inte fick vila länge förrens jag skulle iväg och träna. Men nu sitter jag här nytränad och duschad. Trots att llte känns lite stressig nu så känns det bra. Sen ska det snart ses på Rvenge för min del och imorgon är det ju fredag också!
 
Annars så har jag suttit framför datorn i skolan idag och fått ihop bilderna på lägenheten. Det ska ju bli en bok och nu fattas bara text och sen ska det skrivas ut. Men det är inte "bara" med det, det kan behövas skivas ut i många omgångar har jag lärt mig ...haha 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0