Jag åkte till stan idag för att få lite saker uträttade men så blev det inte. Jag slösade bara på tiden och gjorde samma sak som jag har gjort förrut. Nu skulle jag köpa ett mönster till mitt syprojekt men inte blev det så som sagt. Sen blev det inga ansiktsprodukter köpta för hittade dem inte. Verkar som de nästan slutat tillverka det.. Så ja jag gick på stan i 3 timmar och kom inte hem med något och blev bara mer less på allt.

Så just nu är jag alltså en trött tjej. Jag är trött i huvudet men också less på det mesta. Less på att vara ledig och less på att aldrig komma någon vart med det jag gör... Jag ska försöka ta mig iväg och träna snart i alla fall så jag blir gladare.. Sen får de här bilden pigga upp mig. Söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0