Jag tycker att den här bilden var så söt!
 
Jag bloggade när jag kom hem ifrån bloggappen men fast att jag skrev i den här bloggen hamnade inlägget i den gamla... I alla fall så ska lägenheten förhoppningsvis bli klar nästa gång nu. Det tar längre tid än man tror när man ska montera allt, man hittar fel och det blir inte rätt i utskrifterna. Men sen i alla så såg vi klart på dokumentären om Vidal Sassoon. Den var ganska bra faktiskt. 
 
Sen var det ju torsdag idag vilket innebär träning men jag kände mig inte på topp för det idag som jag brukar (Har lite skuldkänslor) göra så istället får jag förbereda mig (det sista jag gör) för nationella provet imorgon. Så då har jag 5 timmar på mig att skriva en text.
 
Förresten så har jag anmält mig till Lucia i skolan idag också så nästa vecka blir det väl övning inför det. Jag kan ju inte sjunga men det blir ju inge sol i alla fall och jag vill inte vara Lucia tror jag..
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0