Idag har jag hunnit med två lektioner i skolan, lunch efter det med Ninni och sen sprungit en vända på stan (Ja igen). Den här gången var tygäfferen öppen så nu har jag äntligen köpt ett klänningsmönster och tyg. Dock kom jag på att jag glömde tråd när jag precis gick ut. Klantigt ...haha.
 
Sen köpte jag också puder och ny ansiktsrengöring. Tänkte testa Neutrogena nu. Är inte det bra blir det en ny serie än den jag har nu från Nivea ( Det är bara svårt att veta vad man har för sorts hy..) och är inte det bra ska jag testa (det jag har hört ska vara superdyrt) Dermalogica.
 
Men ja trots att man kom hem ca 400 kr fattigare så finns det vissa saker kvar på stan som man behöver och vill ha. Det är så himla typisikt!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0