Efter mässan igår var vi till materialbiblioteket som ligger i samma hus, alltså i Älvsjö. De var till oss i skolan en gång men eftersom vi var där nu passade vi på att gå dit och titta närmare på allt.
 
De har massa olika material och dit kommer designers och arsitekter för att hitta ett material som passar till det som det ska göra. Vi fick känna på alla material opch även ta kort, så det gjorde jag som ni ser fast att bilderna inte blev av bästa kvalité. Fråga mig dock inte vad allt var för det läste jag inte. Det roliga var mest att känna på allt för vissa saker såg ut att vara tunga men var t.ex lätta istället. Jag vill nästan säga att vi var som dagisbarn på allt. Vi skulle röra varje grej bara för att liksom. haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0