Om jag hade massa pengar som ville och fick spenderas + ett extra stort rum och större garderob skulle jag köpa alla dessa fyra par skor från La redoutes rea. Jag kikade på alla modellerna i sommras med köpte ett annat par. Men nu när jag ser dessa på rea vill jag fylla på min skosammling ännu mer. Jag älskar ju trä och kilklackar. Sedan skulle det ju vara fint med ett par knaliga skor. Bruna, svarta och beiga har jag ju faktiskt redan.. Men mycket vill ha mer. Skor är definitvit min svagaste last. Fast kanske på delad plats med blusar, följt av parfymer på tredje..
 
De med fransar kostade 500 kr i sommras och nu 260 kr. De andra kostade hela 1200 kr i men nu kostar de 350 kr (!). 
 
// Elaine 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0