Jag har börjat sukta efter ett par Jeffrey Campbell skor igen för de är skulle vara så fint att ha ett par. Dock så är det lite väl dyrt... Men om jag skulle köpa ett par skulle det vara några som både går till brunt och svart. Har sett ett par beiga på Zalando men då är de k mocka.. Vet inte om det är sp smart eftersom alla mina andra skor är i det x) haha jag måste vara "mocka-fantasten".

Sen så finns det ju massa glittriga fina hos Nelly men jag känner att om man ska lägga ut nästan 2000 kr ska de vara användbara ofta! Kanske ska man köpa fejk?

Men hur som helst hittade jag två par på en sida som t.o.m var på slutrea. De bruna och svarta skulle ju fungera tillbåde brunt och svart och i och med mönstret har de det där lilla extra. Men ja nu är det ju så att sidan såklart skulle vara från Chicago... Typsikt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0