Det här påslakanet hittade jag i Ellos reakatalog som kom tidigare i veckan. Jag blev förtjust på direkten eftersom mönstret skulle passat så bra in i mitt rum och så också båda färgerna. Dock var det i satin (vilket man fick höra kunde bli varmt och svettigt) så jag velade med att köpa det och jag hades dessutom vela haft två vilket hade blivit 400 kr. Därför beställde jag inget inget även om jag verkligen tyckte om det. Fast jag började ångra mig ändå sen fast när jag kollade på nätet i onsdag så var det lila, det som jag helst ville ha mest, slut. Så där löste sig det. Lite sorgligt känns det dock...
 
Sen så tycker jag att plommonlila och vitt gör sig jättebra tillsammans. Till mina vita väggar och möbler hade det som sagt blivit coolt, speciellt med matchande gardiner också och guldiga detaljer (eller silvriga) här och där. Det är min stil det!
 
Ja förresten, det är ju lite så jag har på bloggen, desigen alltså. haha
 
                                                                        // Elaine 

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fint! :)

2012-11-20 @ 16:42:22
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0