Old
Jones Jones cap sleeve dress - 695 SEK - topshop.com
Jeffrey Campbell platform high heels
1 445 SEK - jades24.com
3 175 SEK - orlakiely.com
Mango cuff jewelry
190 SEK - mango.com
Kevyn aucoin
225 SEK - bergdorfgoodman.com
Gucci perfume
685 SEK - harrods.com
 
Är det bara jag som tycker att det här känns väldigt 50-tal för visst är klänningen i det stuket? Hur som helst älskar jag det! Vill ha klänningen och skorna har jag alltid velat haft! Sen tycker jag att guldsmycken gör sig så bra till brunt.
                                     
                                                                            //Elaine

Kommentarer
Postat av: frubalken.blogg.se

sv; På hemmakväll =)

2012-11-24 @ 20:25:29
URL: http://frubalken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0