Det blåser och yr ännu mer utanför fönstret nu. Otroligt!
 
Gud vad det snöar ute! Har vintern verklgien kommit nu? Jag önskar bara så att det ligger kvar hela december nu.. gärna januari och kanske februari också. Jag älskar snö (när det inte skapar trafikolyckor) och det är ingen jul utan snö! Hur kan det vara det?!
 
I alla fall så har jag vaknat upp till det här vädret och ätit frukost med lillebror i lugn och ro. Jag är nämligen ledig idag eftersom några i klassen har praktik och vi har därför inga lektioner. Jag har dock ingen praktik men jag tänkte kanske fixa det till våren. Fast ni ska inte tro att jag bara ska lata mig idag för det ska jag inte. Jag har faktiskt  3-4 saker att göra men om de inte blir gjort idag ska det i alla fall bli gjort i helgen hoppas jag. Ett tal till nationella provet i svenska ska t.ex skrivas, det ska pluggas företagsekonomi, två teckningar ska ritas och sen har vi projektet. Dock kan jag inte göra så mycket med det idag, kanske bara planera lite.
 
Sen borde det städas på rummet också...
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0