Sammtidigt som jag fick den svarta klänningen  från London av Niclas fick jag också den här söta blusen. Jag har alltid velat haft en vit blus med guldknappar och volanger så jag blev jätteglad. Dock så var det inte lika kul när jag skulle prova den och den var för liten..:( Den går att ha uppknäppt men det är ändå riktigt sorgligt för jag tyckte verkligen om den. Varför ska London ligga så långt borta? Man kan ju inte byta på samma sätt.
 
Hur som helst blev jag jätteglad för själv gesten! <3 <3
 
Det var bra att jag kunde ha den svarta klänningen idag eftersom de var i samma storlek. Det tackar jag ödet för och Niclas och hans tjejkompisar ;) haha
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0