Dagens bild!
 
Den här dagen har gått fort. Första lektionen var det bara information på och den andra och sista på tre timmar gjorde jag om en del av mitt treehotel (eftersom det hade blivit förstört på något sätt..). Så nu ligger jag på samma nivå som för typ en månad sen... haha. Det är otroligt egentligen. Men snart så ska jag nog få ihop en bok av det som ska skickas upp till Harads och Treehotel för utställning där (förhoppningsvis i alla fall)! :)
 
Nu ska jag skissa lite på pepparkakshus ( ännu en sak vi gör på designlektionen) och sen efter det ska jag träna skivstång. Just nu känner jag inte för det men det känns skönt sen efter. Dock hade det fått vara lite mer fart i passet också men man kan ju inte få allt.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0