Jacka - H&M / Jeans - Lee (JC) / Skor - Deichman/
 
Jag förstår då itne varför ljuset ska bli olika på avrje bild man tar, men här är i alla fall min nuvarande ytteroutfit. Alltså det är så jag ser ut när jag är utomhus nu tillsammans med en halsduk och vantar. Det behövs nu känns det som. Idag blåste det jättekallt. Annars var det jättefint med sol imorse.
 
Jackan är förresten en jacka som jag har fått av pappas kompis dotter som heter Sabina, men det var länge sen nu. Jag fick i alla fall för mig att börja använda den för ett tag sedan för lite variation och den passade ju bra. Jag trivs bra i den!
 
Sen kan man också ta av ärmarna så det blir en vänst. Fiffigt!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0