Igår hittade jag de här bilderna i en gammal mapp från sommaren 2010. Gud vad jag båda hade och inte hade förändrats sen dess.. Om nu det går? Haha. De här två bilderna tog min pappa på min skolavslutning. Det var en spn fin och solig eftermiddag/kväll och jag inser nu att jag aldrig kollat på den här bilderna ordentligt för de är riktigt fina. Sommriga!
 
Men tillbaka till verkligheten. Jag var iväg på en mässa i krykan idag då de läste upp min farbror som begravdes i fredags. Den var väldigt lång. Det kröp i benen och jag höll verkligen på att tappa tålamodet för det var så länge. Men det är ju inte så ofta som man går på sånt där. Sen har jag ätit en god middag och pluggat lite. Nu lyssnas det på musik och skissas för min del. Sen blir det väl lite tv-mys och så hoppas jag på att få höra av Niclas om han har kommit hem från London. Lyckosten som fick åka dit! :p <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0