Jag är svag för klänningar. Även om jag inte är dem typen så går ut och sen köper nya klänningar varje vecka (även om vissa verkar tro det kanske :P). Här över är i alla fall 4 fina klänningar. Öppen eller dekorerad rygg är verkligen snyggt men det är väldigt opraktiskt så något sånt har jag itne men de två klänningarna över är vekrligen fina.Sen har jag verkligen blivit förtjust i vinrött och rostfärger och tighta klänningar. Fast det kanske inte passar mig så bra...Sen är plajetter hmla fint. Dock tycker jag att det kan vara lite stickit och jobbigt att ha på sig..
 
Första klänningen - 300 kr Vero moda - SKULLE VERKLIGEN VILJA HA!
Andra klänningen - 500 kr Nelly.se
Tredje klänningen - 580 kr Nelly.se
Fjärde klänningen - 650 asos.com
Femte klännignen - 500 kr Nelly.se
 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0