Bild från Hallwylska palatset i Stockhom. Superfint!
 
Hej!
 
Jag har suttit framför datorn mellan klockan tio och halv fyra. Så sammanlagt 5 timmar om man räknar med lunch. Därför hade jag ont i huvudet när jag gick till skolan men jag är nästan klar med lägenheten och skivomslaget nu. Det känns bra! Men jag börjar känna av huvudet nu igen när jag sitter vid datorn igen. Tur att jag ska iväg och träna snart. 
 
Annars så kan jag berätta att kycklingsnitzeln med curry och äppelsås i skolan var god. Maten är ofta bra nu för tiden och det finns massa att välja mellan. Synd bara att maten kommer bli dålig igen nästan höst ( fast då har ju jag slutat men tänker på de som går kvar) då skolan kanske måste flytta till en annan skola och dess lokaler. Det handlar om att spara pengar men kommunen planerar att ha kvar min skolas lokaler ändå till "evakuerinsskola" när andra skolor renoveras. Då undrar jag hur de tänkter för då försvinner ju inte hyran som jag trodde var poängen. Så ja jag är liiiite irriterad för det är himla fina lokaler de sparkar ut oss från och ska ha som "evakueringskola"!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0