Jag skrev ett inlägg igårkväll men appen är lite konstig så det inlägget kom aldrig upp. Det brukar komma upp senare så kanske kommer det upp sen...då kommer det stå nästan samma sak som i det här inlägget. haha
 
Men igår så hade jag en ganska lång dag i skolan. Först såg vi slutet på en dokumentärfilm som handlade om en gruvarbetare i Bolivia. Det är hemskt att se hur de har det i andra länder. De fick krypa ner i gruvan och göra massa arbete som inte alls arbetas på samma sätt i Sverige och på inte tal om säkerheten. Tänk räddlan de har varje gång de ska jobba.. Jag fick bara panik av att gå ner i Sala silvergruva för några år sedan. Gruvor är läskiga.
 
Sen hade jag i alla fall design i 3 timmar, funderade lite mer på projektet, tränade skivstång på kvällen och efter det åt jag en god mango. Sen får jag ju inte glömma att berätta om bullen på bilden över som Lovisa överraskade vi andra fyra med på designlektionen eftersom Sara fyllde år. Där sprack ju min " åta nyttigt resten av veckan" men blåbärsbulla är ju så gott och när Lovisa var så snäll! :)
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0