Det är imorgon som det är halloween va? Förra året "firade" jag halloween tillsammans med Isabelle, Linnea, Frida, Markus och Niclas och då var jag clown som ni ser här över. Tänk att den där dräkten lämpade sig så bra för det. Fast jag tycker den passar annars också. Hur som helst så var det roligt att få klä ut sig och nu har jag blivit sugen på att gå på en halloweenfest i år med. Dock har jag inget att klä ut mig till och ingen att gå med. Alla är typ bortresta och om man ska gå ut är ändå inte alla 18 tror jag..
 
Så ja det blir ingen halloween för mig i år. Jag är t.o.m upptagen och sen tycker jag egentligen att det är lite jobbigt ändå eftersom jag inte gillar skräckfilmer och är lite gammalmodig sådär. Jag klär helst ut mig till något glatt som ni ser. Det har jag alltid älskat att göra. När jag var liten klädde jag alltid ut mig. Jag virade tygstycken som klänningar och rotade i utklädningslådan hela tiden! haha
 
Men om jag hade klätt ut mig i år hade jag velat varit något roligt - som cowgirl, wonderwoman, Alice i underlandet eller Welma (I scoobydoo eftersom jag har sånna glasögon typ haha ). Buttericks har ju massa fina kostymer. Annars hoppas jag att det bli maskerad på studentskivan (eller maskeradbal typ), att jag får klä ut mig till knutmasso eller halloween nästa år.
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0