Bild från förra helgens promenad.
 
Idag är det strålande sol (ibland i alla fall)! Jag ska försöka ta mig ut lite men jag har också ltie plugg ochs kissning som jag måste göra. Jag villv erkligen komma igårng på ritkigt med projektet nu och motivationen pendlar varje dag. I onsdags appade jag den, sen i torsdags fick jag tillbaka den. Får se hur det är efter idag. 
 
Annars har jag börjat min lördag med en räkmacka till frukost och sen har jag letat febrilt efter ett papper. Jag måste ha pappret och jag la det där jag lägger alla mina andra papper när jag fick det tidigare i veckan. Men nu är det som om det verkligen har gått upp i rök. har letat under sängen och bland mina papper typ 3-4 gånger. Hjälp!
 
Sen blir jag så irriterad på att en räkningen från h&m inte kan komma. Den har väl kommit fel så jag kommer väl få massa påmnnelser på den fast att den inte når mig... ush hatar alla papper redan och jag precis fyllt 18!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0