Scorett måste ha de fnaste skorna! Varje gång jag går in där blir jag alldeles knäsvag. Som igår välkomnade de klittriga skorna oss när jag och Ellinor gick in där. Ni ser att de sandalliknande är mina skor som jag har i brunt fast nu har de kommit in i svart och silver. Jag älskar mina skor och de där känns som höst/vinter varianten så jag skulle absolut inte tacka nej till de eller några andra av skorna heller. 
 
Sen är jag nämligen på jakt efter ett par lägre kängor att ha nu för mina kängor som jag har nu - med klack, tar död på mig (Ja jag erkänner det nu men de var inte alls så förra hösten). Men så jag skulle vilja ha ett par med lägre och tjockare klack som de här över i alla fall. Men då är det ju det att jag vet inte om jag ska ha svarta eller buna. Helst vill jag ha i en ljusbunfärg men såklart hittar man inga sådana. Ja i-landsproblem.
 
// Elaine 
  

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Älskar dem första :o

2012-10-06 @ 19:54:55
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0