Igårkväll blev jag uppring av två killar som ville att jag skulle komma och sen filmen Midnatt i Paris med dem. Det var såklart Niclas och Markus ;) haha. I alla fall så gick jag dit men filmen ville itne fungera. Det var inte ljud när de pratade så vi testade en anna film men den var seg också. Så istället blev det zappning mellan AFV och lite mer typ och sen en musikal på det. lite synd var det då jag ville se Midnatt i Paris men det blir en anna gång. Musikalen var istället bra (även om jag blev trött...haha) och AFV är så roligt när det är bebisar med. Eller hur?! Kolla bara på det här klippet över. De skrattar så sött!
 
Nu ska jag skynda mig att få ltie gjort idag. Ska städa och läsa/skissa!
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0