Här är ett  inlägg från en fånig flickvän som saknar sin pojkvän. Det är ett tag tills jag får träffa honom så tanken på det är jobbig. Igår kollade jag på några gammla (ja så mycket saknar jag honom, fånigt?) klipp på honom när han spelar på youtube. Det första är med hans band för ca ett år sedan. Det andra är mycket äldre som ni nog ser. Det är 2009 ( tror jag) när vi skulle sluta 8:an. Dock gick ju inte i samma klass då och kände knappt varandra. Det här i alla fall hans avslutningslåt som han seplade för skolan sen. Lite rolig, som vanligt och han är så söt där! ❤
 
Vill ni höra mer av honom, min duktigan gitarrist, är det bra att klicka på något klipp efter ett av de klipp över.
 
// Elaine
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0