Övade inför nationella provet idag på svenskan genom att lyssna på texter och gå genom olika genrer. Sen stannade jag och jobbade med mitt treehotel men det gick inte alls bra. Jag som nästan var klar men ändå ligger efter (trots att jag har stannat extra flera gånger) har nu ännu mer som far runt i huvudet eftersom jag har så svårt att släppa skolarbetet när jag inte jobbar med det.

Men nu ska jag i alla fall så träffa Niclas igen! :)

Jag idag i min vita stickade tröja, röda läppar och ring som är mammas gamla.


Kommentarer
Postat av: Frida

Hej :) kolla gärna in min blogg för att få inspiration om träning och kost! fridalundgrens.blogg.se

2012-10-24 @ 21:16:59
URL: http://fridalundgrens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0