Bloggaren Natascha Peyre är ingen som jag följer och vet så mycket om. Men jag har sett att hon har släppt en vebbshop (idag eller för några dagar sedan?).. Jag var in och kikade där och hittade lite fina saker som föll mig i smaken och dessa ser ni här över. Dock känns allt lite lika Tyras shop StylebyTyra fast den har kan vara aningen stilsäkrare. Hur som helst skulle jag verkligen vilja ha kappan, nitklänningen (Dock känns det som jag har sett den förrut..eller?) eller kjolen och den röda eller vita klänningen. Jag är vekrligen svag i sånna där kappor och på senare tid har jag börjat gilla svart. Har mer varit för brunt förrut.
 
Vad säger ni om kläderna?
 
Webbshopen heter förresten www.Peyreshop.se
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0