Idag har jag spenderat all tid i skolan framför datorn - sammanlagt var det ca 4 timmar framför datorn. Vi tog paus vid lunch med en god potatissoppa. Men ja lite fick jag gjort på den där tiden. Fast inte känns det som att det var mycket då det kändes som bara halva tiden. Men ja design tar tid. Nu har jag i alla fall bara att skriva ut mitt albumomslag nästa vecka. Samt skriva en liten text om det. Lägenheten är också nästan klar. Lite småfix ska göras och sen ska den fotas ( i datorn då alltså).

Sen när jag kom hem slängde jag i mig mat för jag var vrålhungrig och sen var jag till banken med mamma. Om en stund blir det träning igen! :)

Jag imorse:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0