Mitt hår blev jättevågigt och fick massa volym igår efter att jag hade satt upp det blött. Mysigt!
 
Idag blev det som vanligt inte lika mycket pluggat som jag hade tänkt (det blir alltid så för mig) så förhoppningsvis blir det lite mer gjort imorgon för nu känner jag mig alldeles för lat för det. Jag har precis sett på "Masken". Det måste vara nästan tio år sedan jag såg den sist och då var den mycket spännande än nu. Sen var mamma och jag ut på en liten snabb promenad på eftermiddagen. Vädret hade blivit lite mulet då men det var skönt med frisk luft!
 
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: Liene

Det var askallt igår men ja, frisk luft är skönt:)

2012-10-14 @ 10:09:39
URL: http://lifefromwithin.blogg.se
Postat av: ♫♪ sandra T

nice!

2012-10-14 @ 13:12:53
URL: http://www.sandramusic.blogg.se
Postat av: Eddi

Fint håret blev!
Allt bra med dig?

2012-10-14 @ 13:36:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0