199 kr/st H&M
 
I tisdags så hämtade jag ut mitt paket från h&m som innehöll de här två tröjorna som jag provade förrut i butik. Men den ena var slut i min storlek då så ja det fick ju bli en beställning istället. Det dumma var ju att det kostade lite extra pågrund av frakten tillskillnnad från att köpa i butik men sammtidigt så visste jag ju exakt vilken storlek jag skulle ha.
 
Den lila gör sig inte riktigt rättvis på bild men man ser att den har svarta stänk i sig ändå. Den beiga är som ni ser ljust beige men den ser nästan vit ut och det gillar jag för jag ville ha en vit men en kritvit känns lite jobbigt att ha...
 
Hur som helst sitter de perfekt, är riktigt nöjd!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Så fina! Kommer bli perfekt i höst ju :)

2012-09-13 @ 17:21:34
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0