I fredags såg jag det sista avsnittet av Project Runway (säsong 9 var det va?) då Tim visade och berättade om hur hur det var bakom kameran och så. Det roligaste som man inte hade förväntat sig att alla i topp 6 fick visa en kollektion på fashion week. Även om de tre finalisterna bara visades i tv. Jag måste säga att de som inte var i finalen nästan hade snyggast kolelktioner men de kanske hade haft längre tid på sig att göra det när de hade åkt ut?
 
I alla fall så måste jag än en gång säga att jag tycker att Tim Gunn är så härlig! Han betyder verkligen jättemycket för alla designers och sen är det så sött att han är en sådan ärlig, känslig och glad gubbe. Tänk om man någon gång fick ha honom som sin mentor! Jag använder till och med hans fras " Make it work" då och då. Men ja jag verkar komma bra överrens med gubbar (haha) då min franska lärare Leif var min favorit i grundskolan. Men ja de har så mycket kunskap. Leif om franska och Tim om mode. Sen så var jag alltid morfars jänta när jag var liten - som han sa. 
 
Över är i alla fall en intervju med Tim Gunn. Men jag tycker att han ska tycka om Frankrike ändå, hållå?! haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0