När jag var och tränade i måndags och det var slut och ett Innebandylag skulle börja värma upp spelade de där här låten. Jag blev så peppad av den då att jag hade kunnat tränat en till timme hur trött jag än var av det faktiskt tuffa medelpasset jag nyss hade genomgått. Haha. Med andra ord är det här verkligen ett tips på träningslåt ( om man gillar att tränar till samma musik som mig). Vill man bara piggas upp lite denna fredag så kan man lyssna på den också.  Det är vad jag gör nu.
 
Jag har förresten ont på baksidan av armen från i tisdags. Jag tog kanske i för mycket på skivstången och sen inte stretchade tillräckligt. Eller så gjorde jag fel. I alla fall så gör det ont att lyfta armen.. Men nu ska det försökas sys  ( I tyg alltså,  inte i armen. haha) ! 
 
// Elaine 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0