Jag är redan hemma efter en kort dag i skolan. Jag och Amanda åkte dit lite tidigare för att jobba och det fick vi också gjort. Efter det åt jag lunch med de andra och medans de stannade kvar för engelska åkte jag hem. Sen dess har jag läst tidningar och nu håller jag på att läsa en barnbok - nämligen Alice i underlandet. Den har att göra med vårt arbete. Får lite nostalgikänslor från när jag var liten och läste den.

Men nu snart tror jag att jag ska gå ut i solen och äta lite mellanmål. Kanske ska jag koka lite te med ingefära också så jag blir av med den här förkylningen!



Kommentarer
Postat av: DIANA ÖSTERBERG

Allt bra? :)

2012-09-12 @ 14:59:34
URL: http://dianaosterberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0