I am a Backpacker
 
 
 
Från högst upp till vänster:
190 kr Charlotterusse.com / 320 kr Asos.com / 455 Asos.com / 320 kr Asos.com / aliexpress.com / 175 kr Charlotterusse.com / 660 kr Juicycouture.com /510 sek Asos.com /
255 kr maurices.com / 625 kr Asos.com / 1290 kr Amazon.com / 460 kr Victoriasecret.com /
 
 Jag har aldrig varit en ryggsäckstjej men jag har ständigt fått höra att det inte är bra att jag går runt och släpar på unga väskor på axlarna. Ja jag håller med men jag ändå inte kunnat släppt mina handväskor. Men nu har jag blivit sugen på en ryggsäck. Min favorit av de här över är de två svarta och de två blommiga. Speciellt den svarta med nitar och den rosa och svartblommiga. Men bäst skulle en brun passa mig men då ser jag gärna att den är pyntad med guldspännen! såklart! haha ;D
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Fina!

2012-09-21 @ 22:12:03
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0