Den här smyckesdockan är inget nytt men jag kom på att jag måste visa den för den är så klassisk och fin. Jag fick den i födelsedagspresent eller julklapp utav min faster för något/några år sedan och sen dess har den varit överfylld med smycken. Men för några veckor sen när jag gjorde om lite på rummet rensade jag lite på den och efter det ser den ut såhär. Kvar hänger nu några av mina favoritsmycken prydligt upphängda..
 
Två av smyckena är t.ex från Niclas :)
Förresten, hur många eiffeltorn ser ni sammanlagt på bilderna? ;) haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

SV: tacktack! :) kram!

2012-09-03 @ 19:59:01
URL: http://mmiaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0