Nu sitter jag framför tv:n och kurerar mig med apelsin och mango! Jag ser på reprisen av Top model British Invasion som jag spelade in i går. Jag gissar på att det är Laura som vinner sen nästa vecka men jag hoppas på Sophie.
 
Sen efter blir det Svenska Hollywoodfruar. Project Runway spelar jag in tills imorgon eller på torsdag för jag känner att jag behöver vara så pigg som jag kan vara imorgon då Amanda och jag ska sätta igång med ett arbete som vi inte hunnit igång med än. Annars så tänker jag tillägga att de där hollywoodfruarna är ju för roliga! haha. Gunilla skulle jag tycka vara ännu läskigare i verkligenhen...haha
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: leavanny.blogg.se

SV: du har säkert smakat läsken med den röda och gula fågeln. De var inga höjdare precis. Den med grisen och svarta fågeln är nya, och den med grisen var faktiskt ganska god :)

2012-09-11 @ 20:55:59
URL: http://leavanny.blogg.se/
Postat av: leavanny.blogg.se

SV: du har säkert smakat läsken med den röda och gula fågeln. De var inga höjdare precis. Den med grisen och svarta fågeln är nya, och den med grisen var faktiskt ganska god :)

2012-09-11 @ 20:56:00
URL: http://leavanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0