Usch jag sitter och funderar på vilken studentmössa som jag ska ta, den syraste eller den billigaste. Jag ändrar mig verkligen hela tiden och efter 50 minuters letande på nätet med för och nackdelar för de två jag funderar på så är jag helt slut i huvudet. Jag måste försöka tänkta på något annat nu för det här dumma valet gör en verkligen galen....
 
Annars så har jag haft två lektioner i skolan idag, sock fick jag inte mycket gjort på någon av dem. Sen efter maten var mamma och jag ut och tog en promenad i kvällsolen, därav bilderna som ni ser här över.
 
Nu ska jag äta apelsin, dricka te och se på tv så jag är frisk och kan träna nästa vecka!
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Jag har precis varit i samma läge: vilken mössa ska jag välja ?! svårt!

SV: åh, tack så mycket! jag gillar din färgstarka bakgrundsbild! :D

2012-09-13 @ 20:06:02
URL: http://hallonsplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0