Älskar skorna på bilderna!
 
Ja då har jag äntligen skrivit det där franska som legat och malt i huvudet ett tag. Känns riktigt bra! Hoppas bara att franskan är någorlunda okej bara..
 
Sen har jag länge tänkt att tipsa (för den nu mode och franskaintresserade som mig) om en fransk blogg som jag hittat. Det är riktigt mysigt att den är på franska. Bloggerskan heter Betty och bloggen Le blog de Betty (Bloggen av Betty). Som ni ser har jag klistrat in inspirerande bilder från bloggen här över!
 
Nu blir det mango och repris av Project Accessoary.Trodde det var ett skämt bokstavligt talat första gången jag såg det men nu har det blivit lite småkul ändå. Men jämfört med Project Runway är det ingenting! haha
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0