Den här dagen blev inte riktigt som jag hade tänkt mig. Den där sykursen som min projektplan byggde på var fullbokad. Gissa om jag fick panik! Jag ville verkligen gå den så nu är jag förrvirrad angående det igen... Usch. Sen så blev det tyvörr ingen promand. Men jag har i alla fall skrivit ett utkast till ett franskt mail, skrivit utkast till projektplan ändå, fått helt klart för mig hur mitt album ska se ut så nu ska det bara göras i illustrator och det börjar jag med imorgon.
 
Nu ska jag försöka att baraslappna av. Därför ska jag sätta mig framför tv:n med en skål popcorn.
 
 
Den här rogivande bilden och Agnes musik gör en i alla fall lite lugnare.
 
// Elaine

Kommentarer
Postat av: Sarah Persson

Ja verkligen, älskar Sthlm! :)

2012-09-09 @ 20:08:44
URL: http://justmesarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0