Mellvin på enn promenad för några veckor sen
 
Igår var Niclas här så då hade jag ingen tid till att blogga och idag har jag varit i skolan mellan tio och tre så jag har inte hunnit med något bloggande förrens nu.
 
I alla fall så har jag spenderat tiden framför datorn ändå med pysslande av skivomslag och ett litet roligt "hus" i Sketh Up. Sen kom rektorn också förbí för att höra på våra åsikter angående kurser som vi kanske inte får ha (fast vi blivit lovade det). Men ja ikväll blir det lite småpyssel av saker som ska göras och tv-tittande. Jag hade tänkt att träna men eftersom jag fortfarande får hostattacker efter att jag har bara har gått så avstår jag det idag. Men på torsdag då ska jag banne mig träna!!
 
// Elaine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0