Jag i min lila nya tröja imorse!
 
Imorse var jag såååå trött. Jag orkade ta mig upp men på vägen till skolan kände jag att jag ville hem och sova igen. Sen när jag kom till skolan blev det ännu värre då jag hade kunnat slockna ( det är väldigt sällan jag är så trött). Det kan delvis ha varit för att jag inte visste vad jag skulle göra på nya uppgiften, som var paper art. Jag, Ninni och Amanda kom tillslut fram till att vi ska jobba tillsammans i alla fall.
 
Sen på materialkunskapen piggnade jag till då vi målade med något som kallas tadelakt. Det är som en färg man blandar till av färgpigment, kalk och något mer. Nästa vecka ska jag på med ett nytt lager färg. Då blir det blått och idag blev det beiget. För er som vill veta mer är tadelack något som marokanerna har använt sig av länge.
 
Sen efter lunchen sen knåpade jag lite på mitt skivomslag och nu, efter en god middag, är det snart dags för träning! 
 
// Elaine 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

fin tröjan såg ut

2012-09-24 @ 17:58:00
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0