Dagens skörd - en topp, ett par vantar och 5 godispåsar (+ en till x) haha)
 
Jag kom för ca en timme hem från en lite shoppingutflykt ute på landet ( Thuns för de som vet)  tillsammans med mamma, farmor och min faster. Det var proppfullt med folk då de reade ut förra årets vinterkläder och eftersom det var lönehelg. Det fanns knappt en shoppingvagn och knappt en parkering. Sen kollade jag efter ett par låga boots/kängor. Det fanns vissa men de kändes inte helt rätt och jag vet inte om jag ska köpa beiga eller svarta så det fick vara. Däremot fyndade jag två reasaker - en topp och ett par vantar. Plus massa godis - godisgris som jag är på helgen :P
 
Ni ser fynden här över. Bättre bild på toppen kommer däremot senare. Vantarna var ett riktigt impulsköp men jag tyckte att de var coola (däremot skulle de inte passa till en pälsjacka och sen är det här såklart fuskpäls) och de kostade "bara" 29 kr när de hade kostat 149 där men 179 (!) i en vanlig affär. Så det var inte så mycket att vela över ändå!
 
// Elaine 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

trevligt med lite shopping :)

2012-09-29 @ 18:33:40
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0